Plant Manager (6-9 maanden)

Plant Manager (6-9 maanden)

Het Franse moederbedrijf Andros heeft recent (2024) een pindakaasfabriek in Nederland (Oosterhout gld) overgenomen. Nu het team van Finance, Office Support, Kwaliteit en Productie met Monteurs en Operators staat en draait, is het tijd om de processen te optimaliseren en het volledig zelfstandig laten draaien van deze productielocatie te laten versnellen naar een volgende groeifase. Kortom: Als interim Plant Manager ben je verantwoordelijk voor het bepalen van de prioriteiten en het vastleggen van alle procedures, zodat het hele bedrijf gaat draaien als een geoliede machine.
Verantwoordelijkheden
  • Procesoptimalisatie, coördineren alle processen fabriek •Coaching en aansturing, coaching en aansturing van collega’s •Opstellen KPI’s, in kaart brengen KPI’s en ontwikkelen dashboards voor monitoring
  • Procesoptimalisatie, coördineren alle processen fabriek
  • Coaching en aansturing, coaching en aansturing van collega’s
  • Opstellen KPI’s, in kaart brengen KPI’s en ontwikkelen dashboards voor monitoring
  • Skills/ervaring
  • Empathisch
  • Aansturing
  • Proces ontwikkeling
  • Analytisch
  • Organisatie sensitief
  • Energiek en tact
  • Over Andros
    Andros PB in Oosterhout (Gelderland) is een moderne productielocatie voor pindakaas in consumentenverpakkingen, met afzet in verschillende Europese landen, veelal onder private label. Met een klein team (max. 15 personen) produceren zij jaarlijks zo’n 15 miljoen potten pindakaas van de hoogste kwaliteit. Andros PB B.V. maakt onderdeel uit van het Franse familiebedrijf Andros, bekend van het merk “Bonne Maman” in Nederland.

    Functieprofiel

    • Optimaliseren van huidige processen;
    • Ondersteunen van Productiemanager bij het bepalen van de procedures en schrijven van handleidingen;
    • Begeleiden van alle afdelingen bij het bepalen van de prioriteiten;
    • Controller aansturen bij het bepalen van forecasts en budgetbepaling;
    • Opstellen van KPI’s en het ontwikkelen van dashboards zoals cijfers over bijv. afgekeurd product, waterverbruik etc.

    Functie-eisen

    Jij voelt je thuis in een klein team en begrijpt dat er in een opstartfase van een fabriek soms andere taken opgepakt moeten worden om gezamenlijk het beste resultaat te bereiken. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, waarmee je makkelijk contact legt met collega’s, en je bent proactief, praktisch ingesteld en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
    • Minimaal enkele jaren ervaring als Plant Manager bij een productiebedrijf;
    • Bij voorkeur ervaring met de start van een fabriek;
    • Brede kennis van alle facetten bedrijf breed zoals finance en techniek;
    • Goede communicatievaardigheden in het Nederlands en een goede beheersing van het Engels (of Frans);
    • Een afgeronde HBO-opleiding of vergelijkbare werkervaring;
    • Een gedreven doorzetter die wil bijdragen aan verbetering;

    Arbeidsvoorwaarden

    Uurtarief en aantal uren in overleg.

    Vragen over de vacature

    Neem contact op met Mirjam
    Cooster Executive Search

    Solliciteer

    Vragen over de vacature of andere inhoudelijke vragen? Neem gerust contact op!

    Vragen over de vacature

    Neem contact op met Mirjam
    Geschikt voor elke zakelijke setting

    Zet je ambities om in actie

    Ontdek altijd boeiende kansen in hoger management en directie binnen het MKB en private equity. Of je nu een Finance Manager, Operationeel Manager of een Commercieel Directeur bent, wij hebben de positie die past bij jouw ervaring en ambities.
    Plant Manager (6-9 maanden)
    Het Franse moederbedrijf Andros heeft recent (2024) een pindakaasfabriek in Nederland (Oosterhout gld) overgenomen. Nu het team van Finance, Office Support, Kwaliteit en Productie met Monteurs en Operators staat en draait, is het tijd om de processen te optimaliseren en het volledig zelfstandig laten draaien van deze productielocatie te laten versnellen naar een volgende groeifase. Kortom: Als interim Plant Manager ben je verantwoordelijk voor het bepalen van de prioriteiten en het vastleggen van alle procedures, zodat het hele bedrijf gaat draaien als een geoliede machine.
    Sales Manager Nederland
    Wil jij deze snelgroeiende organisatie helpen om de Nederlandse markt verder te veroveren? Ben jij een ervaren Sales professional in de personeelsbemiddeling en wil jij meegroeien en meedelen met de groei? Neem dan contact op en wordt de nieuwe Sales Manager.
    Algemeen Directeur
    In deze stille search zijn we op zoek naar een Algemeen Directeur Adviesbureau voor onze opdrachtgever in regio Utrecht. Deze opdrachtgever is een adviesbureau in het onderwijsdomein. Door de overname van een organisatie heeft onze opdrachtgever ons gevraagd op zoek te gaan naar een vervanger voor de huidige Algemeen Directeur.
    General Manager Distributiecentrum Woerden
    Ampco Metal is op zoek naar een General Manager die de volledige verantwoordelijkheid draagt voor het European Distribution Center in Woerden.

    Dit is een unieke kans voor een ervaren manager met een achtergrond in de logistiek, die op zoek is naar een langetermijnuitdaging in een bredere leiderschapsrol. Je bouwt voort op je bestaande managementervaring en levert een directe bijdrage aan het succes en de verdere ontwikkeling van een belangrijke AMPCO-locatie.

    Als General Manager ben je verantwoordelijk voor de algehele operatie van het Distributie Centrum als geheel. Dit gaat verder dan alleen logistiek en omvat het waarborgen van een soepele en efficiënte werking van de gehele site. Je ondersteunt en geeft leiding aan de afdelingsmanagers binnen verschillende functies, waaronder logistiek, inkoop, administratie (waaronder HR) en kwaliteit.
    Vervuld
    Solliciteer direct

    Plant Manager (6-9 maanden)

    "*" geeft vereiste velden aan

    Persoonlijke gegevens
    Optioneel
    Max. bestandsgrootte: 8 MB.
    Max. bestandsgrootte: 8 MB.